»Na Adrii smo skušali izvedeti, koliko potnikov je zahtevalo odškodnine in koliko so jih izplačali, vendar so nas opomnili, da so 'želene informacije poslovne narave, zato jih ne morejo posredovati'.«
»Potniku v primeru odpovedi leta pripada tudi odškodnina.«
»Ker ne vodimo evidenc po posameznem prevozniku, niti jih po zakonu nismo dolžni voditi, vam lahko posredujemo samo približen podatek.«
»Slovenski EPC je, kot so pojasnili za MMC, v letu 2019 prejel 132 vprašanj in pritožb v povezavi z letalskimi prevozi.«
»Do zdaj smo lahko 20 pritožb, za katere smo ugotovili, da so utemeljene in o tem obstaja ustrezna dokumentacija, posredovali kolegom na drugih EPC-jih, enako smo v zvezi z devetimi pritožbami stopili v stik z Adrio Airways.«
»Vsak letalski prevoznik mora v primeru odpovedi leta potnikom ponuditi povračilo stroškov v roku 7 dni ali pa povratni let na izhodiščno mesto odhoda, takoj ko je to mogoče.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju